РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Пошуковий запит:
(<.>TJ=Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Серія Педагогіка і психологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
113
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Гусак П. М.
Тенденції розвитку кредитно-модульного навчання в світлі основних положень Болонського процесу
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
2.
Лавров А. І.
Інтеграція знань як наукова категорія
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
3.
Куліш П. Л.
Глобалізація і проблеми розвитку особистості
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
4.
Черкасова С. В.
Категорія "ввічливості" як один із аспектів формування соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
5.
Шахов В. І.
Особистісно-діяльнісний підхід як методологія сучасної педагогічної освіти
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
6.
Барановська І. Г.
Методичні засади художньо-творчої самореалізації школярів в ансамблі народної музики (адаптаційний етап)
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
7.
Блажко О. А.
Екологічна освіта школярів засобами шкільного курсу хімії на основі принципу краєзнавства
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
8.
Вороліс М. Г.
Розвиток творчого мислення в процесі вивчення англійської мови
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
9.
Дмітренко Н. Є.
Перспективи розвитку приватних загальноосвітніх навчальних закладів України
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
10.
Зарішняк І. М.
Сутність дидактичної емоційної взаємодії "викладач - студент"
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
11.
Іванова І. В.
Критерії оцінювання підручників та навчальних посібників з іноземної мови на основі культурологічного підходу
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
12.
Киричук А. С.
Модульно-рейтингова педагогічна технологія як стратегічний засіб формування самостійності учнів
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
13.
Лисий М. В.
Особливості використання комп'ютерних технологій на уроках фізики
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
14.
Мельничук В. П.
Використання навчальних творчих проектів в основній школі (5-9 класи)
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
15.
Пономарьова В. А.
Урахування вікових особливостей учнів початкових класів для формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
16.
Смалько Л. Є.
Самостійна робота магістрів при вивченні курсу "Основи наукових комунікацій іноземною мовою"
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
17.
Шестобуз О. С.
Особливості формування мовленнєвої компетентності шестирічних першокласників
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
18.
Янкович О. І.
Вибір та впровадження освітніх технологій у закладах освіти
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
19.
Біленкова Л. М.
Проблеми родинного виховання молоді в педагогічній думці канадських українців
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
20.
Дудорова Л. Ю.
Фізична культура як один із засобів виховання здорового способу життя у студентів - майбутніх учителів
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М.
Коцюбинського
. Сер.
Педагогіка
і
психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського